اساتید ریکی

گلرخ ره پیما ( مستری ریکی )

گلرخ ره پیما هستم
متولد ۴ فروردین سال ۱۳۵۹
از سال ۹۳ با استاد عزیز، خانم آجیلی، آشنا شدم و در کلاس خودشناسی با مثنوی شرکت کردم .
در سال ۲۰۱۹ دوره آموزش ریکی سطح یک و دو را گذراندم . بعد از آن به عنوان کارورز ریکی در درمان های حضوری شرکت کردم . در درمان حداقل صد بیمار به صورت حضوری مشارکت داشتم .این موهبت نصیبم شد که در کارگاه های آموزشی زیادی شرکت کنم و از همسویی های قدرتمند ریکی بهره مند بشم . 

لطف استاد عزیزم باعث شد بتوانم گذشته ام را شفا دهم. خودم و اطرافیانم را ببخشم. تجربهای بسیار عالی از همسویی ها داشته باشم. و نیز درمان های قوی را تجربه کنم.
در زمان شروع بیماری کرونا درمان از راه دور را شروع کردم و گروه های بسیاری در درمانها مشارکت داشتم.
درسال ۲۰۲۳ در دوره اموزشی سطح استادی ریکی شرکت کردم و هم اکنون به عنوان کارورز استادی مشغول فعالیت هستم.
بیشتر از ده سال است که در کالس های خودشناسی خانم آجیلی شرکت میکنم. کالس های خودشناسی در مسیر درمان و پاکسازی بسیار برایم کمک کننده بود.
حدود چهار سال است در پیج اینستاگرام ریکی و خودشناسی به عنوان ادمین مشغول به فعالیت هستم .در یک بازه زمانی با همکاری کارورزان ریکی مرکز درمان ریکی را تاسیس کردیم و فعالیت های درمانی را به شکل جدی تری ادامه دادیم.
برگزاری سه دوره آموزش تکرار و تمرین تکنیک های درمانی در خدمت کارورزان عزیز بودم.
در گذشته مربی و داور کاراته سبک کیوشین بودم .
در رشته طراحی ، نقاشی رنگ روغن و مداد رنگی سبک رئال فعالیت دارم.
قبل آشنایی با مسیر درمان ریکی، پسرم به بیماری سختی مبتلا شد ، بدون اینکه از ریکی اطلاعی داشته باشم به خاطر شرایط بحرانی با دست هایم به پسرم انرژی می دادم و نیت بهبودی میکردم، که با وجود شرایط سخت و بحرانی و تعجب پزشکان بهبود پیدا کردند. بعد از آشنایی با ر یکی متوجه شدم که در آن زمان ناخودآگاه از انرژی ریکی استفاده کرده بودم .

دیدگاهتان را بنویسید