اساتید ریکی

سارا شیخ زاده ( مستری ریکی )

درمانگر سارا شیخ زاده دارنده مستری ریکی هستم.

در دو رشته حسابداری و شیمی که از رشته های مورد علاقه ام بود تحصیل کردم و بصورت حرفه ای در هر دو زمینه مشغول فعالیت هستم.
کاراته و شنا از ورزش های مورد علاقه ام بوده و هست، که به صورت حرفه ای در هردو رشته فعالیت دارم و مربیگری شنا و کمربند کاراته را هم دارا هستم و مدال های فراوانی در طول دوره ورزشی کسب کرده ام.
بالغ بر ۵ سال است که در کلاس های خودشناسی مثنوی شرکت میکنم .این کلاس ها همواره برایم امید بخش و سرشار از انرژی بوده است.
از سال ۲۰۲۱ میلادی بصورت حرفه ای در زمینه ریکی و بخش درمان فعالیت داشته ام و بیشتر از ۵۰۰ مورد درمان راه دور و حضوری و درمان های همیاری را تجربه کرده ام.
در تمام دوران درمانگری به جرات دیده ام که ریکی فقط مسیر شفا است ، بدون هیچ زیان و عوارضی تنها ترمیم و شفا را برای بیماران به ارمغان می آورد.
اغلب بیمارانی که برای درمان مراجعه می‌کنند، یا از درمان های پزشکی خسته شده اند یا ناامید شده اند و یا پزشکان از درمان آن ها قطع امید کرده اند، اما انرژی درمانی ریکی هرگز با ناامیدی همراه نبوده ،نیست و نخواهد بود.

کوی نومیدی مرو اومیدهاست      سوی تاریکی مرو خورشیدهاست

کوی نومیدی مرو اومیدهاست
سوی تاریکی مرو خورشیدهاست

همسویی ریکی

هر شخصی با دریافت همسویی ریکی و ورود به دنیای شگفت انگیز آن ،راه نجاتی برای خود و حتی دیگران پیدا خواهد کرد که در وصف نگنجد.
طبق تجربه ،دریافت همسویی ریکی شما را با سایر ابعاد وجود خودتان آشنا می‌کند.
با این همسویی شما به نوعی با الهامات قوی روبرو میشویدکه خاص شماست و از طریق آگاهی های ریکی زخم های کهنه ای که باعث اختلال در جسم و روح شما شده بود را پیدا میکنید و قادر به درمان آن ها خواهید شد.

دوره های مرتبط

  • فنگ شویی
  • همسویی دستان مسیح
  • همسوی صلح جهانی
  • کارگاه های شناخت هاله ها و‌چاکراها
  • سنگ درمانی
  • کارگاه شناخت و استفاده از شاغول

یا رب تو مرا به نفس طناز مده

با هر چه به ­جز تُست مرا ساز مده

من در تو گریزان شدم از فتنۀ خویش

من آنِ توام مرا به من باز مده

آلبوم ویدئوها

لیست شاگردان و برگزاری دوره های همسویی ریکی I و II

دوره اول 25 و 26 مرداد 1403

دیدگاهتان را بنویسید